IKON5

Figyelj. Tapasztalj. Értékelj.

A közösségi világ naponta rengeteg információt termel.Ahhoz, hogy a számunkra valóban fontos információkat megszerezhessük ebből a világból, a megfelelő kérdéseket kell feltennünk, és értékelnünk kell a kutatómotorok eredményeit. A kérdések fajtái alapján közösségi intelligencia szolgáltatásunk három részterületre osztható:

Social Media Monitoring

Az e célra fejlesztett eszközök és rendszerek használatával képesek vagyunk márkájáról, illetve versenytársaikról kialakult képet, véleményeket, kötődéseket, elismertséget mérni- akár egy megadott időszakra, akár folyamatosan figyelve a közösségi világot.

Social Intelligence

A stratégia tökéletesítése érdekében a márkánkhoz hasonló utat bejárt más márkák közösségi életútját tudjuk bemutatni: segít különbséget tenni a jó és alkalmazandó, valamint a rossz, elkerülendő lépések között.

Véleményvezér kereső

Ha tudjuk, kik beszélnek a legtöbbet az iparágunkról, rólunk, illetve kik véleményére figyelnek oda a legtöbben, tudni fogjuk azt is, kit kell márkánk barátjává tennünk, amivel aztán hatalmas marketing költségeket tudunk megtakarítani.